Min Wicca Blogg

Hejsan alla kära pagans, småknytt och annat vanligt folk!

Jag har länge funderat på att skriva i min vanliga blogg om wicca och allmän livsåskådning, men inte riktigt vågat.
Har inte “kommit ut” ur kvastskåpet än. Därav denna blogg, Opening The Broomcloset, som kommer innehålla mina tankar och tycken om min tro inom wicca och annat smått och gott.

I framtiden kanske jag vågar ta mig ut och vara öppen och praktiserande, men nu är det för tidigt för mig. Men ser den här bloggen som ett steg i rätt riktning.

Hoppas det kan vara intressant för många och att folk kan tänka sig att läsa.

Ha det bra och Blessed Be!

Leave a Reply

