Wicca Forum

Så, jag har nu blivit medlem på två olika Wicca Communities, det ena är svenskt och heter Svenska Wicca, det andra är på engelska och heter Wiccan Wisdom.  Tror det är där jag kommer hänga mest, då det är större, mer forum och mer medlemmar, så man kan få mer perspektiv och respons.

Svenska Wicca är roligt då det är just svenskt och man får en mer nära kontakt, men det är litet och det har sett sina glansdagar tror jag, även om det fortfarande finns aktivitet. (Inget illa ment!) Wiccan Wisdom är ju förstås på engelska och större, så jag tror att åtminstone jag kommer får mer svar där.

Här  är banners till sidorna, som är länkade.

Leave a Reply

